Bez tego, nikt nie pozna Twoich pomysłów ani idei

Ulotny świat idei i pomysłów jest pełen geniuszy, ludzi z ważną misją. Dzięki nim świat może stać się lepszy. Prawdopodobnie Ty jesteś taką osobą i masz wiele do zaoferowania światu. Jednak, co zapewne zauważasz na co dzień, wiele rewelacyjnych osób nie może przebić się ze swoim przekazem. Szkoda, prawda?

Niestety nie znamy jeszcze sposobu, aby zagwarantować komukolwiek, że ich pomysł porwie cały świat. Jednak mamy dla Ciebie film od Michała Wawrzyniaka, w którym wyjaśnia kluczowy element umożliwiający ludziom przekazanie dalej swojej idei.

Fizyczna manifestacja idei, czyli OPAKOWANIE

Niezależnie czy chcesz przekazać wiedzę, pomysł, jak robić coś lepiej i łatwiej, ideę poprawiającą jakość życia, bez OPAKOWANIA będzie trudniej. Pomyśl o tym przez chwilę, jak o muzyce. Jak ciężko byłoby nam dzisiaj poznać nowy zespół, gdyby jedynie koncertowali i nie mieli żadnego NOŚNIKA – np. CD, mp3 czy teledysk. Przyznasz, że nie byłoby to łatwe zadanie! 😉

Tak samo jest z ulotnymi koncepcjami w naszych głowach. Możesz mówić o tym, każdemu, kogo spotkasz. Ale spotykasz ograniczoną ilość osób (nawet, jeżeli występujesz publicznie). A odpowiednie opakowania pozwoli Ci użyć dźwigni, zaangażować więcej zmysłów oraz ułatwi rozprzestrzenianie się Twojej marki drogą pantoflową!

Weź notatnik, usiądź wygodnie i dowiedz się, jak OPAKOWAĆ swoją ideę.

Przydatne linki do tego materiału:

Czekamy na Twoje wnioski i wrażenia w komentarzach 😉

Autor: Kołcz Majk Crew